Tegenvallende verkoopcijfers?

Hoe kan je je als verkoper onderscheiden van de concurrentie?
Hoe zet je offertes om in bestellingen?
Hoe trek je klant over de streep zonder korting te geven?

In gesprekken met verkopers, sales managers en commerciële directeuren, komen volgende verzuchtingen naar voren:
- Onvoldoende in contact komen met potentiële klanten
- Veel tijd besteden aan klanten die niet bestellen
- Frustratie omdat een lange(re) verkoop steeds langer wordt
- Verkeerde argumentatie gebruiken
- Korting moeten geven om de zaak af te ronden
- Ni
et weten waarom men een klant verliest
- Up & Cross  selling proces loopt mank bij bestaande klanten
- Veel offertes die te weinig worden omgezet in bestellingen

Worstel jij ook met deze problemen? 
Volg dan op 24 april de cursus 'Commerciële vaardigheden' en leer: 
- hoe je de controle kan behouden
- waarom je klanten wint of verliest  
- hoe je kan verkopen zonder korting te geven
- hoe je de lengte van de verkoopcyclus zelf kan bepalen 
- hoe je minder offertes moet opmaken en hoe je deze kan omzetten in bestellingen

Via voorbeelden, oefeningen worden je inzichten in de interactie tussen klant en verkoper aangescherpt. 

> Meer info en inschrijven 

© IE-NET 2016