Deze maand in ons magazine

ILYA nr. 26: Energie

Een gigantisch netwerk binnen handbereik voor elke jonge ingenieur!

Word lid en ontvang dit magazine

De ie-net leden en de bedrijfsleden van ie-net ontvangen als onderdeel van hun lidmaatschapspakket het magazine ILYA en het Ingenieur in beweging leden katern.
Nu lid worden

Abonnement

Je bent geen lid maar wenst ILYA toch te ontvangen?
Dat kan!
Je kan een jaarabonnement aanvragen door te mailen naar ilya [at] ie-net.be.
Prijs binnenland: 60 EUR
Prijs buitenland: 90 EUR

Adverteren in ILYA

Adverteren in ILYA zorgt voor een voordelige meerwaarde. U bereikt immers een duidelijk afgelijnd doelpubliek, hoofdzakelijk burgerlijk, bio- of industrieel ingenieurs, met diverse technische specialiteiten en vaak met een beslissende of adviserende functie o.a. bij de aanschaf van producten of diensten. ILYA bereikt ook niet-ingenieurs: technisch geschoolden in het algemeen, de bedrijfswereld, de overheid, politici, sociale partners, de media, … - U bereikt ingenieurs in een professionele omgeving: als potentiële werknemers als potentiële klanten voor uw producten / diensten als potentiële partners voor zakelijke doeleinden - U bereikt ingenieurs in een niet-professionele omgeving: als potentiële – vaak kapitaalkrachtige – klanten voor uw producten / diensten als geïnteresseerden voor alles wat met techniek en technologie te maken heeft als maatschappelijk geëngageerde mensen
> Ik wil adverteren

ILYA is het tweemaandelijks magazine van ie-net. ILYA brengt de toegevoegde waarde van de ingenieur in beeld en toont hoe en waar ingenieurs het verschil maken..Projecten komen aan bod en evenzeer de mens achter die realisaties.

Ingenieur in beweging is het katern van ILYA met nieuws omtrent carrière en permanente vorming én verenigingsnieuws van het ingenieursnetwerk ie-net, KVIV en VIK

I-mag ingenieursmagazine (VIK-uitgave) en Het Ingenieursblad (KVIV-uitgave) zijn de voorgangers van ILYA. Ze zijn hier gearchiveerd

Adverteren in dit magazine

Adverteren in ILYA zorgt voor een voordelige meerwaarde.

U bereikt immers een duidelijk afgelijnd doelpubliek, hoofdzakelijk burgerlijk, bio- of industrieel ingenieurs, met diverse technische specialiteiten en vaak met een beslissende of adviserende functie o.a. bij de aanschaf van producten of diensten.
ILYA bereikt ook niet-ingenieurs: technisch geschoolden in het algemeen, de bedrijfswereld, de overheid, politici, sociale partners, de media, …

U bereikt ingenieurs in een professionele omgeving:

  • als potentiële werknemers
  • als potentiële klanten voor uw producten / diensten
  • als potentiële partners voor zakelijke doeleinden

 

U bereikt ingenieurs in een niet-professionele omgeving:

  • als potentiële – vaak kapitaalkrachtige – klanten voor uw producten / diensten
  • als geïnteresseerden voor alles wat met techniek en technologie te maken heeft
  • als maatschappelijk geëngageerde mensen

 

Ik wil adverteren

© IE-NET 2016